lauantai 14. syyskuuta 2013

Saima Tervala, unelmaroolina Emäntä

Aika: lauantai 14.9.2013
Paikka: Verstanäyttämö, Seinäjoen kaupunginteatteri

Henkilöt:
Saima, haastateltava
Venla, haastattelija

Todellinen keskusteluhetki harjoitusten jälkeen.

Saima:
Olen kovasti tykännyt. Ja tykkään edelleen, kun saa olla emäntänä ja siivoojakin. Olen tyytyväinen, kuin ennenkin, silloin kuin aloitettiin.

Venla:
Millainen harjoitusmatka on ollut?

Saima:
Se on mukavaa.

Venla:
Mikä on mukavaa?

Saima:
Näytteleminen ja kaverit on mukavia.

Venla:
Mitä odotat esitykseltä?

Saima (nauraa):
Orotan, jotta menis hyvin kaikki, mukavasti.

Venla:
Millainen tarina tässä on?

Saima:
Mukava se oli, oikein mukava.

Venla:
Ootko harrastanut aiemmin teatteria?

Saima:
Oon mä ollut näytelmässäki. Mutta en muista, siitä on pitkä aika kun oon ollu.
Sitte orotan mikä on seuraava aiheemme.

Venla:
Haluaisitko sitten jatkaa tätä?

Saima:
Joo, kyllä! Ei oo pitkä aika ku lokakuu tulee. Ei oo pitkä aika jouluun. Se olis kiva näytellä sitte.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti